• Ruim 50 dagaanbieding feeds
  • 1000+ winkels
  • 35+ miljoen artikelen verwerkt

Aanbiedingchecker vergelijkt ruim 50 miljoen prijzen van meer dan van 1000 winkels!

Iedereen kent wel de verhalen dat de aanbieding niet echt is, dat de vanaf prijs willekeurig hoog is, of dat de prijs eerst verhoogd wordt, zodat ze daarna korting kunnen geven.

Ook zijn er diverse dagaanbieding sites waarop soms erg aantrekkelijke aanbiedingen voorbij komen. Toch kijken we vaak nog even na of het daadwerkelijk goedkoper is.

Vanuit die frustratie zijn we begonnen met de aanbieding checker. We monitoren continue de prijzen en zodra ergens een dagaanbieding voorbij komt, controleren we meteen of het niet toch goedkoper kan en of dit al langere tijd de laagste prijs is. Dat is natuurlijk niet erg, maar relativeert die koop trigger om het nu te moeten bestellen. Ook kan je zien dat een product regelmatig in de aanbieding voorbij komt. Dan kan je deze laten schieten en misschien de aanbieding misschien de volgende keer mee pakken.

Waarom staat site ... er niet bij?

We doen ons best zoveel mogelijk producten en prijzen mee te nemen in de vergelijking. We zijn daarvoor afhankelijk van beschikbare product feeds waarbij de winkel zelf bepaalt of we deze mogen gebruiken. Indien een winkel er voor kiest niet opgenomen te worden kunnen wij daar weinig aan doen. We scrapen geen websites om prijzen op te halen van winkels die niet aangesloten (willen) zijn.

De prijs van product ... klopt niet?

Elke 15 minuten worden de dagaanbieding feeds bijgewerkt. Het kan echter zijn dat de aangeleverde feeds niet de actuele prijs bevatten. Het wil nog wel eens gebeuren dat de grote electronica ketens de prijzen gedurende de dag meermaals wijzigen en dat niet direct in de feed opnamen. We zijn afhankelijk van deze feeds en vergelijken dit niet met de prijs op de website. De overige feeds worden dagelijks bijgewerkt. We streven er naar dit binnen het uur na de update doorgevoerd te hebben. Door de enorme hoeveelheid producten is dit niet altijd mogelijk.

Wat cijfers

Meer

CEO

people-image
Jennifer

CTO

people-image
Andrew Haige

Marketing Director

people-image
Andy Blakly

Creative Director